Regulamin Forum - przeczytaj!

To, co musisz wiedzieć, by nie rozzłościć członków zespołu gry.

Regulamin Forum - przeczytaj!

Postprzez MisAdmin » 20 maja 2015, o 20:26

I Ogólne

  • Korzystanie z Forum jest bezpłatne.
  • Rejestracja na forum jest przywilejem, a nie prawem i przysługuje każdemu graczowi. W każdej chwili przywilej ten można utracić, szczególnie jeśli łamie się prawo, zasady gry, regulamin forum lub nie stosuje do poleceń moderatorów czy administratorów.
  • Każdy rejestrujący się użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem i ma obowiązek go przestrzegać.
  • Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta na forum. Niedozwolone jest użyczanie swojego konta innym użytkownikom.
  • Osoby, które posiadają konta mające to samo IP (grające z jednego komputera lub korzystające z tej samej sieci wi-fi), zobowiązane są natychmiast po założeniu konta zgłosić to dowolnemu moderatorowi forum.
  • Odwołania od decyzji moderatorów należy w pierwszej kolejności kierować do nich. W przypadku braku pozytywnego rozwiązana dla obu stron, sprawę można kierować do Administratora Forum. Każde takie odwołanie musi być szczegółowo uzasadnione. Decyzja Administratora Forum jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
  • Administrator Forum lub Gry może zmienić niniejszy Regulamin w każdej chwili. Jeśli nie określono inaczej, zmiany wchodzą w życie z chwilą ich publikacji na forum.
  • Decyzją administratora, konta na forum gry ArenaMody.pl mogą być bez podania przyczyny:
    1. Usunięte
    2. Zmodyfikowane
    3. Zablokowane i odblokowane
    4. Podobnie ma się sprawa edycji założonych tematów i postów danego użytkownika.

II. Zawartość forum

  • Na forum posługujemy się językiem polskim. Należy dbać o jego czystość i poprawność.
  • Zakładając nowy temat, użytkownik forum zobowiązany jest do przestrzegania następujących reguł:
    1. Temat należy zakładać w odpowiednim dziale. Każdy dział jest opisany, a jeśli mamy problem z jego wyborem, najlepiej napisać do moderatora.
    2. Przed założeniem tematu należy sprawdzić (za pomocą funkcji Szukaj), czy nie ma już wątków o podobnej lub takiej samej tematyce. Wskazane jest zapoznanie się z zawartością działu Zadaj Pytanie
    3. Zabronione jest zakładanie kilku tematów o tym samym problemie w różnych działach.
    4. Tytuł wątku musi informować o jego zawartości. Niewskazane są tytuły: „Mam duży problem”, „Znalazłem błąd”, „Zjadło mi kredyty”….
  • Pisząc posty (nowy temat lub odpowiedź), zobowiązany jest do przestrzegania następujących reguł:
    1. Zakładając nowy temat, należy dbać o jego czytelność i rzeczowość.
    2. Posty nie mogą zawierać niedozwolonej treści (patrz: III Niedozwolone treści).
    3. Zabronione jest cytowanie postów zawierających niedozwolone treści.
    4. Zabronione jest pisanie jednego postu pod drugim – należy używać opcji „Edytuj”.
    5. Zabronione jest nadużywanie kolorów oraz funkcji formatujących wygląd tekstu (pogrubianie, podkreślanie, kolorowanie itd.).
    6. Zabronione jest pisanie w sposób nieczytelny (ŚlAcZkAMi Z DuZyCh i MaLyCh LiTeR, $l@czk@mi z3 zn@ków $pecj@lnych itd.)
    7. Zabronione jest cytowanie postu powyżej oraz robienie drzewek cytatów.
    8. Zabroniony jest offtop, czyli pisanie postów w danym wątku nie na temat i/lub nic nie wnoszących do dyskusji.
    9. Zabroniony jest flood, objawiający się wielokrotnym powtarzaniem w wiadomości tego samego tekstu, liter, znaków lub emotków.
    10. Zabroniony jest trolling, czyli pisanie postów w celu wywołania kłótni, obrażania i irytowania innych użytkowników forum.
    11. Zabronione jest pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów w rankingu forum.
    12. Zabronione jest wklejanie w postach linków do swojej postaci w grze, do swoich prezentacji itd. (linki te mogą występować wyłącznie w sygnaturze).
    13. Zabronione jest umieszczanie obrazków w postach o wymiarach większych niż 640 pikseli szerokości, 640 pikseli wysokości oraz wadze 500kB. (Wyjątek: oryginalne zdjęcia Pań z gry Arena Mody)
    14. Obrazki przekraczające powyższe wymiary należy umieszczać w znacznikach [rimg] zamiast [img]. Wtedy zostaną one automatycznie zmniejszone do regulaminowego rozmiaru.
    15. Zabronione jest wchodzenie w kompetencje moderatorów czy administratorów forum. W przypadku łamania zasad, używamy funkcji „Zgłoś”.
    16. Niedozwolone jest odnawianie starych tematów bez wyraźnej potrzeby.
    17. Zabronione są wszystkie rodzaje nieautoryzowanych reklam w nazwie użytkownika, poście, sygnaturze, czy to w formie banera, linku, obrazka, avatara itp..
    18. Zabronione jest organizowanie jakichkolwiek innych nagród po za satysfakcją w konkursach organizowanych przez użytkowników forum.
    19. We wszystkich konkursach organizowanych na forum (zarówno oficjalnych, jak i tych organizowanych przez użytkowników) mogą brać udział wyłącznie prace z polskiej wersji językowej gry Arena Mody. Prace wysłane z innych wersji językowych będą zdyskwalifikowane.

III. Niedozwolone treści

Na forum (tzn. w postach, tytułach wątków, nazwach użytkowników, awatarach, sygnaturach, screenach, itd.) niedozwolone jest umieszczanie treści:
  • Naruszających prawo lub dobro innych osób, obrażających innych użytkowników forum lub osoby publiczne,
  • Pornograficznych lub związanych w jakikolwiek sposób z pornografią,
  • Mogących budzić odrazę, niesmak, silny strach oraz brutalnych, ukazujących przemoc,
  • Wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej lub innych przejawów dyskryminacji,
  • Zawierających groźby odnoszące się do życia realnego,
  • Wulgarnych w tym słów i wyrażeń (także przy użyciu formy ocenzurowanej np. gwiazdkami, kropkami; w językach obcych itp.). Podstawowym wyznacznikiem jest Słownik Języka Polskiego PWN.
  • Łamiących prawa autorskie i pokrewne,
  • Propagujących alkohol, narkotyki i inne środki odurzające,
  • Zawierających dane osobowe innych osób,
  • Nakłaniających innych do łamania zasad gry czy forum.


IV. Avatar i sygnatura


Avatar i sygnatura pozwalają wyróżnić się użytkownikowi forum, jednak przy ich wstawianiu i aktualizowaniu należy pamiętać o przestrzeganiu punktu III Niedozwolone treści oraz pamiętać o tym, że:

Avatar nie może przekroczyć:
  • 150 pikseli wysokości
  • 150 pikseli szerokości
  • wagi 50KB
Sygnatura nie może przekroczyć:
  • 500 pikseli szerokości
  • 120 pikseli wysokości
  • wagi 60KB
Sygnatura dodatkowo może zawierać link do postaci w grze, linki do prezentacji, motto, sentencję, cytat itp. Nie może jednak łamać w żaden sposób Regulaminu Forum.
Sygnatura jako całość nie może być zbyt długa, nie może utrudniać przeglądania forum.
* Obsługa forum zastrzega sobie prawo do decydowania, która sygnatura jest za długa i/lub utrudnia przeglądanie forum.

V. System kar

Moderatorzy oraz administratorzy mogą zastować następujące kary za łamanie regulaminu:
  • upomnienie – najlżejsza z kar i dotyczy tylko niewielkich przewinień. Jest to zwrócenie użytkownikowi uwagi przez moderatora, że łamie regulamin. Niezastosowanie się do upomnienia, karane będzie ostrzeżeniem.
  • ostrzeżenie – standardowa kara za łamanie regulaminu. Ostrzeżenie wysyłane jest w formie prywatnej wiadomości do użytkownika.
  • ban czasowy lub stały – może go otrzymać osoba, które mimo kilkukrotnego ostrzegania dalej łamie regulamin. Ban czasowy może być na okres od 1 do 7 dni. W przypadku drastycznego naruszenia regulaminu może być on dany bez ostrzeżenia.
Schemat kar na forum:
  • Upomnienie (nie musi wystąpić)
  • 1 ostrzeżenie + możliwy dodatkowy ban
  • 2 ostrzeżenie + możliwy dodatkowy ban
  • 3 ostrzeżenie + możliwy dodatkowy ban
  • 4 ostrzeżenie + ban czasowy
  • 5 ostrzeżenie + ban stały
Dodatkowe kary:
  • zmiana awatara/sygnatury jest stosowana w przypadku łamania zasad ich umieszczania,
  • blokada avatara/sygnatury jest stosowana, jeśli użytkownik rażąco złamał zasady ich umieszczania lub już wcześniej był upominany/miał zmieniany avatar/sygnaturę,
  • zmiana nazwy użytkownika – stosowana w przypadku łamania punktu III Niedozwolone treści,
  • wykluczenie z forum to kara stosowana w przypadku propagowania bugów, notorycznego łamania zasad gry i forum, kierowania gróźb odnoszących się do życia rzeczywistego, promowania pornografii, umieszczania niebezpiecznych linków itp. W przypadku wykluczenia może być stosowany dodatkowy Ban na IP.
  • wykluczenie z oferty gier XS Software to kara najcięższa i stosowana jedynie wtedy, jeśli wykluczenie z samego forum nie pomaga. Takie wykluczenie to bany we wszystkich grach XS Software oraz na każdym forum.
Regulamin obowiązuje od dnia publikacji (6 lipca 2010).
Avatar użytkownika
MisAdmin
Super Moderatorka
Super Moderatorka
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 15 lut 2010, o 17:49
Lokalizacja: W szafie

Re: Regulamin Forum - przeczytaj!

Postprzez MisAdmin » 5 wrz 2016, o 18:26

Dnia 5 września 2016 dodano punkt :

"We wszystkich konkursach organizowanych na forum (zarówno oficjalnych, jak i tych organizowanych przez użytkowników) mogą brać udział wyłącznie prace z polskiej wersji językowej gry Arena Mody. Prace wysłane z innych wersji językowych będą zdyskwalifikowane."
Avatar użytkownika
MisAdmin
Super Moderatorka
Super Moderatorka
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 15 lut 2010, o 17:49
Lokalizacja: W szafie


Powrót do Zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron